Facturatie binnen installatie
07-07-2023
Beste bewoner,
Voor de levering van warmte-koude en de bereiding van het warme tapwater beschikt uw woning over een DRIES-box die zich bevindt in één van de bergruimtes.
Wij willen bij u in herinnering brengen dat deze DRIES-box uit twee delen bestaat.
Het bovenste deel van de DRIES-box behoort tot de collectieve installatie. Tot dit deel is enkel toegang toegestaan voor een monteur namens WarmAanHetIJ / WarmCruquius.
Het onderste deel van de DRIES-box behoort tot de woning.
Het eigendom van en de verantwoordelijkheid voor dit deel ligt bij de woningeigenaar. Dit deel noemen we de binnen installatie. Onder de binnen installatie valt verder de thermostaat in de woonkamer en de sensoren in de afzonderlijke ruimtes.
De kosten van een servicebezoek naar aanleiding van een melding van een mankement aan de binnen installatie, komen ten laste van de woningeigenaar.
Wanneer het huur betreft zullen servicebezoeken uit opdracht van de verhuurder worden gedaan. Bij koop is dit de woningeigenaar.
Wij zijn tot op heden zeer coulant geweest in het oppakken van mankementen aan de binnen installatie maar wij zijn genoodzaakt om ons proces aan te scherpen en wij zullen vanaf heden de kosten voor service aan de binnen installatie in rekening gaan brengen.
Onze servicetarieven vindt u terug op het tarievenblad behorende bij het project waartoe uw woning behoort.
Namens Serviceteam WarmGedeeld
Warm aan het IJ 3.1 - Archief
Serviceberichten
Technische berichten
- Facturatie binnen installatie7 juli 2023Facturatie binnen installatie 07-07-2023 Beste bewoner, […]
- levering koeling7 juni 2023Levering koeling Levering koeling Voor de beschikbaarheid […]
- Voorbereiding koelseizoen11 mei 2023Voorbereiding koelseizoen 11 mei 2023 Voorbereiding […]
- App klantenportaal27 februari 2023Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App […]
- 20 jan. 14:00 uur – UPDATE: STORING AAN DE CENTRALE VERHOLPEN19 januari 2023Storing centrale opgelost 20 januari 2023 14:00 uur UPDATE […]
- Gepland onderhoud op 19 januari12 januari 2023Gepland onderhoud WKO installatie op donderdag 19 januari […]
- Nieuw: App klantenportaal19 december 2022Nieuw: App klantenportaal 8 december 2022 App […]
- Koudelevering gestopt21 september 2022Koudelevering gestopt 21 september 2022 Overschakeling naar […]
- Update: Storing verholpen levering warm tapwater21 september 2022Storing levering warm tapwater verholpen 21 september 2022 […]
- Koeling met extreme hitte19 juli 2022Koeling met extreme hitte Wij houden een extra oog op onze […]
- Levering koeling17 juni 2022Levering koeling Levering koeling Het systeem is […]
- Onderhoud – donderdag 2 juni 20221 juni 2022Onderhoud Donderdag 2 juni tussen 8.00 en 12.00 vindt er […]